fredag 2 december 2011

Fredag

Så var det dags för vår sista helg i lägenheten, nästa lördag flyttar vi. Det känns lite konstigt och overkligt på nåt vis. Det ska bli så skönt när det är gjort.... vi vet ju vad vi har att göra framöver om man säger så. :-)

Annars har jag dålig blogginspiration för tillfället. Jag tycker att det är svårt att bedöma vad som är för privat för att skriva om här och inte, så då blir det lätt att jag undviker att blogga om en massa saker, t.ex. det mesta som har med familjen att göra. Som ni märker blir det också sparsamt med bilder på familjen här. Jag har i stället valt att även ha en låst blogg med massa bilder och mer privata inlägg. Tråkigt kanske, men det är så jag valt att göra.

Hur tänker du? Var ska man dra gränsen?

2 kommentarer:

  1. Man måste dra gränsen där man tycker det känns bekvämt... men det är som du skriver inte alltid så lätt att veta. Jag är nog lite som du, skriver inte så mycket om det närmaste, i princip ingenting... Dessutom är jag inte glad i att skriva om andra, eller lägga ut bilder, om de inte sagt att det går bra. Det som nästan är roligast med bloggen tycker jag är att den blir som en dagbok. När jag går tillbaka och kollar ett år tillbaka blir jag påmind om så mycket som jag glömt.
    Jag försöker tänka att jag har bloggen just därför, och för min egen skull. Om andra tycker den blir tråkig får det vara så, för jag vill inte rucka mina gränser bara för att fler ska läsa. Man får ju komma ihåg att när det väl är utlagt är det "allas" på nåt vis. Det här blev långt, men det finns ju så mycket att diskutera kring det här.. :) Jag tycker iaf om att läsa din blogg och den är inte tråkig alls!

    SvaraRadera
  2. Tack. Det låter som du har en bra inställning till din blogg. Ska försöka tänka lite mer så jag med. :-)

    SvaraRadera