måndag 5 mars 2012

Härliga helg

Vi har haft en fin helg, trots att vi var lite småsnuviga hela bunten. Det var strålande sol och vackert väder och kalas i dagarna två. För på lördagen var vi på ett vackert dop och igår hade vi  ett litet födelsedagskalas i förskott eftersom jag fyller år i morgon. Jag fick en massa besök och fina presenter. Stort tack till er. :-)

Denna vecka har börjat fint med långpromenad i strålande sol och lite plockande och fixande här i huset. Ska sy litegrann också men jag väntar nog tills bebin ska vila, för man får inte mycket gjort när man ska jaga honom runt huset samtidigt. :-) Senare i veckan blir det bl.a. babybokstund, öppna förskolan, körövning och till helgen ska jag jobba. Låter som en plan!





1 kommentar:

  1. Låter som en bra helg, förutom snuvan då! Jag fattar inte hur det kan komma så mycket snor från en sån liten människa...

    SvaraRadera