måndag 12 mars 2012

Storm

Här hos oss blåser det så att rutorna skallrar och hela huset knakar i fogarna... jag gick nyss ut för att hämta posten och höll på att blåsa bort. Så idag blir det nog en innedag för mig och vilda bebin. Men det kan vara mysigt ibland. Får se vad vi hittar på när han vaknar från sin förmiddagsvila.

I helgen har jag jobbat. Lite lätt förvirrad kände jag mig men jag hade läget under kontroll. Jag är inte van att ha så otroligt mycket i huvudet samtidigt nu. Det är lite skillnad på att hålla reda på en bebis och att ansvara för tio-tolv sjuka patienter. :) Men det gick bra. Tror jag. I påsk börjar jag jobba "på riktigt" igen. Har kluvna känslor inför det, men det är ju bara halvtid så jag tror att det blir bra!

2 kommentarer:

  1. Jag kan tänka mig att det blir en rejäl omställning nrä en börjar jobba igen och måste tänka på en massa saker som inte har med bäbis att göra!

    Hu, storm! Vi har haft värsta vårdagen här. Nä, nu var jag elak, förlåt!

    SvaraRadera
  2. Precis...

    Meh, jag vill också ha vår! Vi ligger lite efter här uppe. :)

    SvaraRadera