torsdag 9 februari 2012

Back in business.... snart.

Idag har jag och vilda bebin hälsat på lite på jobbet. I april börjar jag jobba halvtid, och dessförinnan har jag tagit på mig några helgpass. Så idag har jag lagt önskeschema och fixat nytt passerkort. Får fixa alla olika inlogg nån annan dag, kommer inte ihåg ett enda lösenord och det är x antal olika inlogg till journalsystem och annat.

Jag har haft lite ångest över att börja jobba men det kändes riktigt bra att vara där idag. Jag lär väl vara ringrostig och långsam första dagarna men jag tror att man snabbt kommer in i det och får upp arbetstempot igen.

Sen kommer jag förstås sakna bebin jättemycket men jag vet ju att han har det bra med sin pappa. Har funderat lite över hur det kommer funka med amningen när jag är borta en hel arbetsdag, men i helgen var jag borta många timmar utan problem, så det verkar ju lovande.

3 kommentarer:

  1. vad skönt att det kändes bra att hälsa på!
    Och halvtid låter väldigt bra till att börja med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja. :-) Halvtid känns lagom att börja med. Kommer nog dröja länge innan jag jobbar heltid igen.

      Radera
    2. Kul, det kommer att funka bra ska du se, halv är väl lagom till att börja med.
      Kramis

      Radera