fredag 17 februari 2012

Svisch


Veckan har varit bra hittills. Vi har promenerad, lekt, busat, gått på öppna förskolan och mycket mer. Har kommit igång med lågkolhydratkost igen och det har gått bra, känner mig pigg och sötsuget är nästan borta.

Jag har ju inte jobbat på ett helt år nu, hjälp vad fort det har gått! :-) Så igår var vilda bebin och jag till jobbet en sväng igen för att hälsa på och fixa lite småsaker inför jobbpremiären i helgen. Otroligt nog så kom jag ihåg mitt lösenord när jag satte mig framför skärmen, jag kunde logga in i både nätverk och journalsystem. Däremot hade jag inga kläder inlagda i plaggautomaten, så det var ju tur att jag kollade så jag slipper jobba klädlös i helgen. Ser faktiskt fram emot min comeback som sjuksköterska. :-)

2 kommentarer:

  1. Skönt att du ser fram emot att komma igång!

    Och herregud vad sött med brillorna!

    SvaraRadera
  2. Ja, det blir bra med en liten mjukstart nu innan riktiga jobbstarten i april. :-)

    Visst är dom gulliga :-)

    SvaraRadera